Mys

Sitter nu här med ett glas coca cola brevid och väntar på att tv-kvällen kan börja. Jag ser dock inte fram emot melodifestivalen överhuvudtaget, men bara att få sitta i soffan och moffa gör att jag lätt kan kolla programmet, eftersom det inte finns något annat att se på.

Jag har även lite ont i min rygg efter matchen som vi spelade idag, så jag kanske skulle ta och lägga mig på spikmattan som jag och min syster inhandlat tillsammans. Så får det nog bli, jag tycker dock att det gör ont, men det kanske är en vanesak, så efter ett tag kanske det onda går över.

Jag är stressad över skolan också, det är ett jävla pm som ligger över mig hela tiden, och jag har inte ens börjat på det! Jag orkar inte och jag vill inte göra det! Fan så drygt det är när man har en massa plugg som måste göras till ett visst datum samtidigt som man har vfu att ta hand om. Pust och stön! Hur ska jag stå ut till juni?!?!?!??!?!?!? ;-)

Nu väntar spikmattan. Kramelikram och ha en trevlig lördag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0