Ny vecka


Så var det dags för en ny vecka då jag ska försöka träna bra, plugga bra, "jobba" bra och må bra. Det är mina mål för denna vecka. För den vecka som har varit har inte sett bra ut för mig både på pluggfronten och träningsfronten, men är man sjuk så är man. Jag har inte haft några krafter överhuvudtaget till att göra någonting, det enda som har varit lockande har varit soffan.

Nu väntar jag på att träningen ska börja, så himla drygt när den börjar så sent och slutar så sent. Jag gillar torsdagarna bättre, börjar tidigt och slutar tidigt. Idag så hinner man bara komma hem och sedan slänga sig i säng, det är bara en massa stress. 

Aaa men nu är de väl bara att göra nå vettigt i en timme och sedan dra i väg... Nu har jag verkligen inget mer att skriva, så det är lika bra att sätta punkt där.

Tingeling!



Kommentarer
Postat av: Lumpan

Mmm det suger, börjar träna 19:30 och är hemma typ 22. Bättre när det ljusnar och man får sina "vanliga" tider igen.

2009-03-16 @ 18:21:47
URL: http://winenroses.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0