Sjuk

Jag är sjuk :-( och det är inge roligt.
Jag har inte tid att vara sjuk nu, det händer så himla mycket som jag måste göra osv. Är man sjuk så har man ju inga krafter till att plugga och det är något jag måste göra ändå, vilket säkert inte blir så lyckat :-(
Jag missar träningar och vfu-dagar, vilket suger! Orka bara ligga hemma! Det är inge roligt alls.

Men jag är i alla fall på bättringsvägen och jag hoppas jag kan gå till "jobbet" imorgon, annars måste jag ta igen en massa dagar och det har jag inte tid med.... suck.

Halsen är dock oförändrad, alltså gör den fortfarande ont, men så länge jag inte har feber så borde jag ju kunna "jobba", men jag är ju så seg i knoppen och kroppen.

Aja, det är väl bara acceptera att man är sjuk och det är inte så mycket mer man kan göra.



 

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Stackare! Krya på dig! Kram

2009-03-11 @ 15:16:17
Postat av: frasse

kryispyis :D!

2009-03-11 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0