Tråkigt...

...för det blev ingen match för mig idag :-( halsen gör för ont och kroppen är alldeles för seg. Inge vidare med andra ord, febern är borta och det är skönt. Så nästa vecka får man ta tag i träningen igen, jag har missat en del nu, så nu är det bara att ta nya krafter och börja ladda om. Blir man sjuk så blir man men det är alltid skönt att sätta i gång igen när man väl har blivit frisk. 

Ikväll ska jag och maestro vara chaufförer till far som ska på "grabbfest" eller vad man ska säga :-) och medan vi är chaufförer så kommer vi tillbringa tiden tillsammans med mor genom att laga mat och kolla finalen i melodifestivalen. En trevlig och lugn kväll med andra ord. Hoppas ni får en lika trevlig och lugn kväll som jag hoppas att jag ska få. ♥

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll och god middag.KRAMIZ!!!

2009-03-15 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0