Vilken dag! :-)


Nu måste ju våren vara här!
Sånt underbart väder det har varit idag då! Speciellt när jag skulle cykla hem vid ca 14.30 från "jobbet", (och vad jag menar med jobbet är vfu:n, för det känns faktiskt som ett jobb nu mera, inte att jag är där som student, eller jo ibland, men för mesta dels är det som att jag jobbar på riktigt) då sken solen så varmt och det låg inge snö på vägen, utan endast några småpölar här och där som är ett tecken på att snön äntligen håller på att försvinna.
Det var riktigt härligt att cykla hem och jag hade gärna önskat att jag bodde längre bort så jag fick cykla ännu längre. Visst hade jag kunnat cykla lite till, men så blev det inte...

Jag slutade tidigt också vilket också gjorde det väldigt lätt att cykla hem och sedan har jag fått tillbaka 6 PM av 7 möjliga och alla de 6 är godkända :-) Det känns också helt underbart!
 
Undrar när bakslaget kommer, för det kommer det ju garanterat att göra... Livet får aldrig vara enkelt en lång stund, utan det ska ju alltid hända något som är svårt.

Nu ska jag ta nässpary och sedan byta om och dra i väg på träning. Japp, det är sen träning idag också, och det innebär att jag missa Mästarnas mästare-finalen och Andra avenyn, men då är det väl tur att det finns internet, och faktiskt så slutar jag 12.00 imorgon och då innebär det att jag direkt cyklar hem och kollar. För efter 14.00 så ska jag umgås med syster yster och köpa present till en viss brud som både fyller 25 och flyttar in i en ny lya. Grattis Cissan :-) 

Ojojoj vilket långt inlägg. Nästan jobbigt att läsa ju....men men, ni behöver ju å ena sidan inte läsa överhuvudtaget om det skulle vara så, men det vore jätteroligt om ni gjorde det ändå, men det får jag kanske aldrig reda på ifall ni inte lämnar ett spår då vill säga ;-)

Tingeling då ♥



Kommentarer
Postat av: Rosalie

Wiihooo, grattis till att alla 6 pm är avklarade. Kram

2009-03-19 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0