Äntligen

Nu är det gjort!!!

Nu har jag tackat nej till två tjänster och valt en :-D Känns som att mitt hjärta blev 100 gånger lättare, det var nog många stenar som försvann därifrån. Det känns riktigt bra med detta beslut, jag vet vad jag kommer att göra ett bra tag framöver, och sedan får man ju se vad som händer. Det ska bli så otroligt kul och spännande, jag längtar redan till 3 Augusti :-)

Examensarbetet lämnades in igår också, så nu får det bära eller brista. Vi har gjort det vi kunnat, och vi känner oss rätt så nöjda. Idag fick vi det arbetet som vi ska opponera på den fjärde juni, och det kommer bli spännande. Det är mycket som händer nu.

Nu ska jag fortsätta le och sedan cykla ner på stan för en lunch med Kryddan. 

Tjingeling

  

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS MIN TJEJ!!!!!KRAMIZ!!!!

2009-05-27 @ 12:43:41
Postat av: Maria

Grattis!!

2009-05-27 @ 18:46:18
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad roligt! Grattis!!!

2009-05-27 @ 20:47:13
URL: http://evelinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0