Bara att tagga om

Då var det dags igen då, för match! Denna gång är det mot Munktorp där jag har en gammal lagkompis som spelar, Frasse Fransson :-) De blir spännande att se hur det slutar. Bara att tagga om från vinsten i Sura!

För övrigt har jag ont i min knöl som sitter på handleden, den värker och har sig, inge bra alls :-( Jag undrar vad jag kan ha gjort som gör att det värker så mycket just idag... Det är en bra undring faktiskt, för jag har inte en aning om vad det kan vara.

Nej nu ska jag umgås lite med Maestro och käka och sedan åka iväg, nu jävlar kör vi igen tjejer!!

Tjo på ett tag!
(Julia undersöker mig efter en match och upptäcker att jag är svettig)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt hon är!

see you soon, tagga tagga

2009-05-10 @ 15:02:41
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0