Full rulle!

Denna dag har varit jobbig... Upp tidigt och i väg till Uppsala redan vid 7.00, det säger ju allt, på en fredag!! 
När man väl är där på en fredag så vill man ju åka hem i tid, men icke blev det så inte. Nehej du, vi satt kvar till 16.00! En riktig heldag i skolan för att skriva, skriva och åter skriva. Det var längesen man var där så länge, och på en fredag också, då ska man ju vara ledig eller i alla fall ta 12.45 bussen hem. Men nej då, vi var tvungna att sitta kvar för att hinna med det vi ska göra på vårt arbete, men på en fredag. (ja jag vet jag nämner fredag väldigt mycket nu, men det tar liksom emot att vara borta så länge på en sådan dag) 

På grund av detta missade jag träningen, jag kom hem väldigt sent, jag visste att jag var tvungen att laga mat och jag var noll motiverad till allt som skulle göras hemma, när man kommer hem 18.00 på en fredag

Jag löste det ganska enkelt, jag köpte med mig donken hem och åkte till syster och hämtade inspelningen av Grey´s och drog hem och slökollade och nu sitter jag här.

Förresten på vägen hem......
Tom i bollen som jag var efter denna hårda pluggdag så somnade jag till på bussen på väg hem (som man brukar göra) och då plötsligt ringer telefon, och det var från rekryteringscenter. JAG SKA PÅ MIN FÖRSTA ARBETSINTERVJU DEN 18 MAJ!! Wihooooooooooooo
Jag blev överlycklig, och nervös, men allt det jobbiga jag varit med om under dagen försvann direkt och jag såg bara positivt på allt!
Gud så spännande :-) Kanske inte så att jag får jobbet, men just att jag ska på min första riktiga arbetsintervju, det är ju något otroligt stort i mitt liv. Nu är jag snart utbildad till det jag vill bli efter 4 hela jävla år!! Det är stort!!
Nu är jag på väg att bli vuxen, på riktigt!!
 
...och för övrigt så nämnde jag fredag 5 gånger i detta inlägg, som ni förstår så är fredag en helig dag för mig.

Nu ska jag fortsätta vara glad över min första arbetsintervju som komma skall, och lämna datorn för ett tag. Man kanske ska ta en cider i ensamheten och fira lite och sedan är det ju faktiskt hockey också. Hmm det tåls att tänka på....!? 

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: mellesmo

nämen åå va roligt för dig!! nu blev jag väldigt glad för din skull min vän :-) jag ska hålla alla mina tummar för dig!



Kramis

2009-05-08 @ 23:55:53
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: frasse

Kör du en frasse och har två glas samtidigt rerre? ;-)! Syns på plannen imorgon, och grattis till arbetsinterljuven (Y) :D!

2009-05-09 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0