Härliga fredag!

Ledig dag idag!
Dagen började med en lite tripp till Tuna park med Maestro. Där handlades det byxor och present till Konta-Kinte som fyller år imorgon. Vi åt gott och hade det trevligt. Efter det åkte vi hem och sov middag en halvtimme ungefär, för att sedan åka på träning. Eller jag åkte på träning, och Maestro åkte och fiskade.

Nu sitter jag här i min ensamhet och ska snart vandra in i vardagsrummet för att glutta lite på Talang, som jag för övrigt inte är ett dugg intresserad av egentligen, men eftersom det inte finns så mycket annat att kolla på, så får det gå ändå.

Imorgon är det kalas/fest som gäller, men eftersom det är match på söndag är jag bara ett trevligt sällskap som håller mig till saft/vatten. Det får gå det också, och mitt sällskap är ju vana. Det har ju hänt ett X antal gånger, att jag får hålla mig till saften, men jag inte är bitter för det inte. Nej då, ibland så händer det, att vi prickar in rätt tillfällen då jag får slippa saften, men inte denna gång tyvärr..

För övrigt så älskar jag Polly!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0