Intervju

Nu har jag gjort min första arbetsintervju, och den gick väl i det stora hela helt okej.  Jag var riktigt nervös innan och under intervjun, och kände att min röst inte lät som den bruka och att jag ibland babblade på om allt möjligt, vilket är så typiskt mig när jag är nervös. Men jag bidrog till en del skratt också, vilket kändes positivt och stämningen blev genast mycket lättare och jag blev mer bekväm i i stolen där jag satt, medan 5 stycken personer granskade mig rakt i genom, i alla fall som det kändes. Nu är det över!

Jag har nu gjort det jag kunnat så nu är bollen hos dom. Tror dock inte allt för mycket på att få något att de fyra tjänsterna eftersom jag aldrig arbetat på en förskola förut, men de var värt ett försök i alla fall. Man måste ju börja nånstans.

Nu är jag ännu en erfarenhet rikare, vilket känns bra, och nu är det bara vänta och se...  

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att det gick bra! Duktig du är! Kram!

2009-05-18 @ 15:57:50
Postat av: Evelina

Sökt på en förskola, vad roligt=) I v-ås då eller? hoppas det gick bra iaf, håller tummarna=)

2009-05-18 @ 18:24:26
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar till Evelina: Ja i västerås. Jag är ju snart färdig utbildad lärare för de tidiga skolåren, och där är förskola inräknat. Såg att du hade fått jobb, grattis! Har du färdigutbildad eller så? Riktigt skönt måste de vara ett ha ett jobb i alla fall :-)

2009-05-19 @ 21:02:13
Postat av: Evelina

Vad spännande! Tack! dock ("bara") barnskötare, men det var det dom sökte också, riktigt skönt med fast jobb! Nu blr det leta hus!!!

2009-05-20 @ 22:58:50
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0