Konfirmation!

Idag var man en stolt och rörd kusin!

Min kusin Hanna konfirmerades idag, och inte nog med det, hon sjöng solo i kyrkan inför alla människor, och inte nog med det, det var en så mäktig låt, "Gabriellas sång", och inte nog med det, det var så himla vackert! Tårarna rann och gåshuden kom då och då. Hon var så duktig, min kusin Hanna! Hon har talang för att sjunga, och detta var något jag inte visste, men nu vet jag. Min kusin kan sjunga!!!
Jag finner inga fler ord, mer än att jag grät rejält.

Här kommer lite bilder från dagen!


Så här kul hade vi i kyrkan
 

Konfirmanderna plus lite släkt
  

Min fina och duktiga kusin Hanna
   


Kommentarer
Postat av: mamma

HA HA,du är rolig du. KRAM!!!

2009-05-03 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0