Maräng!

Hur lyckas man göra den perfekta marängen?

Jag lyckas i alla fall inte, det är något som är säkert! Puh, det är därför jag inte ska laga mat (jag brukar heller inte göra det som tur är), jag blir bara sur när jag misslyckas.

Men denna "maräng" som jag har gjort nu till en efterrätt går nog att äta ändå, smaken är ju helt okej, men mitt marängnäste blir inte som det var tänkt, utan mer marängmos med citronkräm och jordgubbar uppe på. Hahaha! På bilden ser det så himla fint ut, men i verkligheten...Hahaha! Jag kan inte mer än skratta! Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men var är bilden nånstans? haha

2009-05-02 @ 14:50:41
Postat av: Rebecca

Svar till anonym: Bilden blev aldrig av, tyvärr, men det var inget att se, eller jo, bilden på hur det skulle ha sett ut. Hmm kanske ska lägga ut den då, så du blir nöjd :-)

2009-05-02 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0