Ska jag gå ut eller inte?! Det är frågan...

Jag som trodde att man skulle till Uppsala idag och plugga, så blev det inte. Det blev plugg hemma isället, inte så dumt faktiskt med tanke på det ruskiga vädret ute, då slapp jag helt enkelt bege mig ut i rusket tidigt på morgonen.

Men frågan är ju om jag kommer komma ut idag överhuvdtaget?! Jag funderar på att dra på mig lite "rusk" kläder och ta en promenad till affären och handla, det är ju faktiskt något som måste göras, alltså handlas. Att behöva gå ut är ju faktiskt också ett måste, med tanke på att jag verkligen suttit inne framför datorn heeeeela dagen.

Hmmm, nu är det nog dags att ta ett beslut, och beslutet lyder följande: Jag klär på mig och tar cykeln till affären och sedan cyklar jag hem, för jag hatar att promenera och speciellt i detta väder också, men det spelar faktiskt ingen roll vad det är för väder, jag tycker inte om att bara gå ut och promenera.

Tänk om jag hade en hund eller en bebis, då kunde jag gå ut och gå för att rasta hunden eller för att bebisen skulle få lite luft, det skulle inte vara några problem överhuvudtaget att gå ut då, men nu när det bara är jag så finner jag ingen ro att bara promenera. Konstig tanke kanske, men så är det. Jag kan inte bara gå ut och gå en sväng, utan då måste jag ha ett mål med min promenad, typ att jag ska posta brev, hämta ut post, handla eller gå till någon/något.
Kanske dags att köpa hund då, eller skaffa barn! Hahaha! Jag bara skoja!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skaffa både och så blir det ännu roligare att gå ut! Hahahaha!

2009-05-05 @ 16:52:15
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas du kom ut,kramelikram!!!

2009-05-05 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0