Ytterligare en :-)

Intervjun verkar har gett resultat. Igår ringde en förskola och var intresserad och idag ringde ytterligare en :-) På måndag blir det besök på två förskolor, spännande va? :-)

Lovley day alltså på den fronten, och på examensarbetsfronten går det också lovely, men där emot på tvfronten på en tisdag, in my a**. Okej om jag följer desperate, men det gör jag inte längre, så alltså finns det ingenting på tv på en tisdag. Därför skulle det vara så perfekt om man hade träning då, men nu är det ju match imorgon, så det går ju inte.

Nej, jag ska fortsätta le nu och fira med lite Tepz.









Jag bjuder på en bild idag, Rebecca som blond. Lovely! :-) 


(Hollywood-tema på en fest för några år sedan. Jag var Sandy i Grease tillsammans med syrran som var Frenchy. Övriga medlemmar var Jocke: Johnny Depp, Dick: Slash, Maria: Oprah, Lumpan: Spindelmannen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0