Bullbak och tålamod!

Idag har jag bakat bullar, och det var riktigt längesen jag gjorde det sist.
Och minnet från den gången är inte positivt! Eller det blev inte ens några bullar, eftersom jag klantade mig, så det hela slutade med att jag kastade degen i diskhon och skrek.
Tålamod när det gäller bullbakning, finns alltså inte hos mig. Men idag fanns det och jag lyckades riktigt bra måste jag säga. Det ligger redan fem stycken små bullar i magen min och egentligen kan jag stoppa i mig fem till, men nej nej, det får vänta.

Tålamod överhuvudtaget hos mig när det gäller saker är inte så värst bra, men det är något jag tränar på, och förhoppningsvis så kommer jag bli bättre på det.

Trevlig kanelbullens dag på er då!
Kramelikram


Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad fina dom blev,du måste ha det efter mig...det där med bakning ha ha ha.KRAM!!!!!!

2009-10-04 @ 18:55:48
Postat av: anna mellesmo

smaskens med bullar! :)

haha jadu, heter man anna mellesmo så kan allt hända.. fy vad pinsamt det var på bussen! hahaha men samtidigt väldigt väldigt kul nu efteråt :D

2009-10-04 @ 23:13:09
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej :) ska vi ta en fika med några från gamla laget i helgen eller början på nästa vecka? :) jag är hemma till torsdag, det skulle vara kul att träffa alla igen! :)

2009-10-08 @ 19:55:09
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: josefin

fika måndag eftermiddag? :)

2009-10-11 @ 11:01:22
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0